Biznes weterynaryjny - co warto wiedzieć (e-book) [pdf]

WWP_biznesowy_ebook.png
  • nowość
Dostępność: dostępny
Cena: 250,00 zł
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
250.00
ilość egz.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

Nowy e-book redakcji czasopisma „Weterynaria w Praktyce” to kompleksowy przewodnik, który pomoże Ci zrozumieć, jak prowadzić i rozwijać dochodową praktykę weterynaryjną. Został przygotowany z myślą o lekarzach weterynarii, którzy chcą nie tylko doskonalić swoje umiejętności medyczne, ale także rozwijać się jako przedsiębiorcy.

 

67 stron | 16 artykułów | 3 podcasty

 

Wraz z e-bookiem otrzymasz dostęp do podcastów, w których ekspert dzieli się wiedzą i doświadczeniem prosto z rynku biznesów weterynaryjnych. Możesz słuchać ich w dowolnym miejscu i czasie, pogłębiając w ten sposób swoją wiedzę. Posłuchaj fragmentu jednego z nich!

 


Zainwestuj w rozwój swojego biznesu już dziś i odkryj, jak możesz prowadzić dochodową, nowoczesną praktykę weterynaryjną!

SPIS TREŚCI:

  • Własna praktyka weterynaryjna – wyobrażenia a rzeczywistość – cz. I
    Sławomir Rajch

  • Własna praktyka weterynaryjna – wyobrażenia a rzeczywistość – cz. II
    Sławomir Rajch
  • Własna praktyka weterynaryjna – wyobrażenia a rzeczywistość – cz. III, Poprawa rentowności i stymulowanie wzrostu w praktyce weterynaryjnej
    Sławomir Rajch
  • Własna praktyka weterynaryjna – wyobrażenia a rzeczywistość – cz. IV, Zarządzanie operacyjne lecznicą weterynaryjną
    Sławomir Rajch
  • Własna praktyka weterynaryjna – wyobrażenia a rzeczywistość – cz. V, Zarządzanie operacyjne lecznicą weterynaryjną
    Sławomir Rajch
  • Własna praktyka weterynaryjna – wyobrażenia a rzeczywistość – cz. VI, Zarządzanie operacyjne lecznicą weterynaryjną
    Sławomir Rajch
  • Dziennikarze wokół lecznicy weterynaryjnej. Jak skutecznie zabiegać o uwagę mediów?
    Agata Niemiec

  • 10 pytań do ZEW
    Agata Niemiec
  • Nowości w marketingu na nowy rok
    Agata Niemiec
  • Jedno słowo warte więcej niż tysiąc obrazów, czyli o sile copywritingu dla lecznic weterynaryjnych
    Agata Niemiec, Anna Wołodko

  • Kim jesteś w marketingu? Alicją czy Eweliną? Stary vs. nowy marketing
    Agata Niemiec
  • Lekarzu, odkryj moc reelsów – czyli co warto wiedzieć o rolkach na Instagramie?
    Agata Niemiec
  • Jak z klientów lecznicy stworzyć Ambasadorów?
    Agata Niemiec
  • Przygotuj Twoją lecznicę na kryzys, nie czekaj!
    Agata Niemiec
  • Jak reagować, kiedy inni mówią o Tobie źle? O sztuce odpowiadania na negatywne komentarze w sieci – poradnik dla lekarzy weterynarii
    Agata Niemiec
  • Sympatyczna pani doktor od kotka czy ekspert medycyny weterynaryjnej? Jak budować markę osobistą lekarza weterynarii?
    Agata Niemiec

PODCASTY:

  • Korzyści z usprawniania codziennej pracy
    Sławomir Rajch

  • Działania strategiczne i intuicyjne a finanse w biznesie weterynaryjnym
    Sławomir Rajch
  • Jak dziś zaistnieć na rynku weterynaryjnym?
    Sławomir Rajch

 

Parametry techniczne:

Autorzy: Sławomir Rajch, Agata Niemiec, Anna Wołodko
Ilość stron: 67
ISBN:  978-83-66984-71-4
Publikacja elektroniczna: pdf

Dane techniczne

wersja Elektroniczna (PDF)
Typ produktu E-Booki

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl