Biznes weterynaryjny - co warto wiedzieć (e-book) [pdf]
Opis
Nowy e-book redakcji czasopisma „Weterynaria w Praktyce” to kompleksowy przewodnik, który pomoże Ci zrozumieć, jak prowadzić i rozwijać dochodową praktykę weterynaryjną. Został przygotowany z myślą o lekarzach weterynarii, którzy chcą nie tylko doskonalić swoje umiejętności medyczne, ale także rozwijać się jako przedsiębiorcy.
67 stron | 16 artykułów | 3 podcasty
Wraz z e-bookiem otrzymasz dostęp do podcastów, w których ekspert dzieli się wiedzą i doświadczeniem prosto z rynku biznesów weterynaryjnych. Możesz słuchać ich w dowolnym miejscu i czasie, pogłębiając w ten sposób swoją wiedzę. Posłuchaj fragmentu jednego z nich!
Zainwestuj w rozwój swojego biznesu już dziś i odkryj, jak możesz prowadzić dochodową, nowoczesną praktykę weterynaryjną!
SPIS TREŚCI:
- Własna praktyka weterynaryjna – wyobrażenia a rzeczywistość – cz. I
Sławomir Rajch
- Własna praktyka weterynaryjna – wyobrażenia a rzeczywistość – cz. II
Sławomir Rajch
- Własna praktyka weterynaryjna – wyobrażenia a rzeczywistość – cz. III, Poprawa rentowności i stymulowanie wzrostu w praktyce weterynaryjnej
Sławomir Rajch
- Własna praktyka weterynaryjna – wyobrażenia a rzeczywistość – cz. IV, Zarządzanie operacyjne lecznicą weterynaryjną
Sławomir Rajch
- Własna praktyka weterynaryjna – wyobrażenia a rzeczywistość – cz. V, Zarządzanie operacyjne lecznicą weterynaryjną
Sławomir Rajch
- Własna praktyka weterynaryjna – wyobrażenia a rzeczywistość – cz. VI, Zarządzanie operacyjne lecznicą weterynaryjną
Sławomir Rajch
- Dziennikarze wokół lecznicy weterynaryjnej. Jak skutecznie zabiegać o uwagę mediów?
Agata Niemiec
- 10 pytań do ZEW
Agata Niemiec
- Nowości w marketingu na nowy rok
Agata Niemiec
- Jedno słowo warte więcej niż tysiąc obrazów, czyli o sile copywritingu dla lecznic weterynaryjnych
Agata Niemiec, Anna Wołodko
- Kim jesteś w marketingu? Alicją czy Eweliną? Stary vs. nowy marketing
Agata Niemiec
- Lekarzu, odkryj moc reelsów – czyli co warto wiedzieć o rolkach na Instagramie?
Agata Niemiec
- Jak z klientów lecznicy stworzyć Ambasadorów?
Agata Niemiec
- Przygotuj Twoją lecznicę na kryzys, nie czekaj!
Agata Niemiec
- Jak reagować, kiedy inni mówią o Tobie źle? O sztuce odpowiadania na negatywne komentarze w sieci – poradnik dla lekarzy weterynarii
Agata Niemiec
- Sympatyczna pani doktor od kotka czy ekspert medycyny weterynaryjnej? Jak budować markę osobistą lekarza weterynarii?
Agata Niemiec
PODCASTY:
- Korzyści z usprawniania codziennej pracy
Sławomir Rajch
- Działania strategiczne i intuicyjne a finanse w biznesie weterynaryjnym
Sławomir Rajch
- Jak dziś zaistnieć na rynku weterynaryjnym?
Sławomir Rajch
Parametry techniczne:
Autorzy: Sławomir Rajch, Agata Niemiec, Anna Wołodko
Ilość stron: 67
ISBN: 978-83-66984-71-4
Publikacja elektroniczna: pdf
Dane techniczne
wersja | Elektroniczna (PDF) |
Typ produktu | E-Booki |