Pytania i odpowiedzi

WYSYŁKA I KOSZTY DOSTAWY

  • Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od formy płatności, sposobu dostawy oraz rodzaju produktu. Towar wysyłamy zaraz po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Jeżeli zamówienie zostało złożone i opłacone do godziny 12:00 jest spora szansa, że zamówiony towar zostanie wysłany jeszcze tego samego dnia.

O nadaniu przesyłki zostaniesz poinformowany mailowo. Po opuszczeniu magazynu dostawa paczki trwa od 1 do kilku dni w zależności od formy wybranej dostawy.

  • Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?

Wszelkich zmian w zamówieniu można dokonać wysyłając maila na adres dok@elamed.pl z informacją o korekcie/modyfikacji.

  • Czy mogę osobiście odebrać zamówiony produkt w siedzibie Państwa firmy?

Istnieje możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy w godz. 8:00-16:00 po wcześniejszym kontakcie z Działem Obsługi Klienta.

  • Jakie są koszty dostawy zamówienia?

Koszty dostawy są uzależnione od rodzaju dostawy oraz wybranego produktu. Za przesyłkę płaci się tylko raz.

Koszty wysyłki dla poszczególnych produktów znajdą Państwo w zakładce dostawa i wysyłka.

  • Czy moje zamówienie zostanie wysłane za granicę?

Realizujemy wysyłki za granicę z naliczeniem dodatkowych opłat za przesyłkę.
Jeśli chcieliby Państwo wysłać zamówienie poza granice Polski prosimy o kontakt mailowy z Działem Obsługi Klienta. W mailu wystarczy podać dokładny adres dostawy oraz ilość i rodzaj zamawianych produktów. Pozwoli to nam przygotować najbardziej optymalną ofertę cenową zagranicznej wysyłki.  

  • Czy kurier zadzwoni i przywiezie paczkę o konkretnej godzinie ?

Kurier wraz z produktem otrzyma Państwa dane adresowe z numerem telefonu, ale nie ma obowiązku kontaktowania się z Państwem. Godzina dostarczenia przesyłki również jest ustalana przez kuriera.

PŁATNOŚCI ZA ZAMÓWIENIE

  • Jakie są dostępne formy płatności?

Umożliwiamy wybór dogodnej formy płatności. Dostępne formy płatności znajdą Państwo w zakładce Formy płatności

 

  • Jaki mam czas na opłatę zamówienia?

Termin opłaty zamówienia wynosi 7 dni roboczych. Po upływie tego okresu wysyłamy informację przypominającą o braku płatności z podaniem kwoty do zapłaty i numerem konta bankowego do realizacji płatności. Jeżeli w przeciągu następnych dwóch dni nie otrzymamy wpłaty zamówienie zostanie anulowane.

  • Moja płatność nie została zrealizowana. Jak mogę opłacić zamówienie?

Jeśli płatność online nie powiodła się, wpłaty można dokonać również przelewem na konto.

Dane do realizacji przelewu:

Elamed Media Group.
Al. Roździeńskiego 188c
40-203 Katowice
Numer rachunku bankowego 96 1750 1035 0000 0000 2141 8897 (BNP Paribas Bank Polska S.A.)

W razie problemów z realizacją płatności prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta, tel. 32 788 51 28, e-mail:dok@elamed.pl. 

ZWROTY I REKLAMACJE

  • Czy przysługuje mi prawo do zwrotu zamówionego produktu, jego wymiany bądź reklamacji?

Tak, jak najbardziej. Zakupiony produkt mogą Państwo zwrócić, wymienić, bądź zareklamować w terminie 14 dni od daty jego zakupu. Szczegółowe informacje znajdują się w regulaminie sklepu w rozdziale "Prawo Konsumenta do odstąpienia od umowy".

  • Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar wynosi 14 dni. Liczy się od daty otrzymania produktu, przed realizacją zwrotu skontaktujemy się jeszcze z Państwem, aby potwierdzić numer rachunku bankowego. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl