Zwroty i reklamacje

Jeżeli nie będą Państwo zadowoleni z dokonanego zakupu, prosimy o kontakt w pierwszej kolejności z Działem Obsługi Klienta.
Podczas rozmowy należy wyjaśnić przyczynę oraz rodzaj reklamacji, a Konsultant ustali z Państwem sposób zwrotu reklamowanego towaru. 

Dział Obsługi Klienta
tel. 32 788 51 28
e-mail: dok@elamed.pl
poniedziałek - piątek (dni robocze) 8:00 - 16:00

Bardzo prosimy o nieodsyłanie towaru bez wcześniejszego kontaktu z Działem Obsługi Klienta. Kontakt z Państwa strony zdecydowanie przyspieszy proces reklamacji.   

Reklamacje są rozpatrywane na podstawie przesłanego formularza reklamacji (plik do pobrania poniżej). Wypełniony formularz należy wysłać na adres Elamed Media Group, al. Roździeńskiego 188C, 40-203 Katowice.

W formularzu reklamacji należy podać dokładne dane Klienta, nazwę reklamowanego produktu oraz dane rachunku bankowego do zwrotu należności.  

DO POBRANIA:
Formularz reklamacji w formacie PDF
Formularz reklamacji w formacie .doc

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl